החלקה אורגנית - איך זה עובד?

מחפשים טיפול החלקת שיער בטיחותי עם אפקט החלקה וגם אפקט שיקום והזנה לשיער? זה הזמן להכיר טכניקת החלקה חדשה ללא שימוש בפורמלין, ללא גופרית, החלקה אורגנית של Jenara מבוססת חומרים טבעיים בלבד.
אם אתם חוששים מפני השימוש בחומרים כימיים חזקים המשמשים להחלקה יפנית ולהחלקה ברזילאית כאן נמצא הפתרון שלכם.

מדובר בטכניקת החלקה אורגנית חדשה מבוסס על חומר המכיל חלקיקי ננו זהב, שמן דקל, אומגה 3, אגוז שיאה, חומצות שומן טבעיות, תמצית קקאו, חלבון חיטה ועוד. הטיפול מתאים לכל סוגי השיער וגם לשיער פגום או צבוע, מתאים גם לשיער אתיופי.

איך פועל החומר?

החלקה אורגנית מתבצעת בעזרת שילוב של 5 חומצות אמינו טבעיות המחלישות את הגשרים הגופרתיים של השיער, ללא שימוש בפורמלין או גופרית מצליח החומר להחליק את השיער לצמיתות. הטיפול מלווה בניחוח נעים ללא הריחות המתלווים לטיפולי ההחלקה היפנית או הברזילאית.

מה התוצאה?

בתום הטיפול של ההחלקה האורגנית מתקבל שיער חלק במראה בריא וטבעי, השיער נשאר עבה וטבעי, שלא כמו טיפולי החלקה אחרים, טיפול זה אינו מותח את השיער או פוגם במעטפת החיצונית שלו. בהשוואה להחלקה על בסיס קרטין החלקה אורגנית אינה יורדת במהלך החפיפה ואין כל חובה בשימוש בשמפו נטול מלחים. נדגיש כי ההחלקה האורגנית כן מכילה קרטין אך אינה מכילה חומרי פורמלין או גופרית.

 

איך מתבצע הטיפול?

את חומר ההחלקה יש למרוח על השיער למשך כ-60 דקות ולאחר מכן לשטוף אותו, השלב הבא יהיה עבודה עם מחליק שיער כאשר תהליך ההחלקה נמשך כ-4 שעות. כבר בסוף התהליך תוכלו לראות את התוצאות המדהימות. כבר באותו היום אפשר יהיה במידת הצורך לחפוף את השיער ולאסוף אותו לקוקו ללא חשש.

יתרונות של החלקה אורגנית

סלון עיצוב שיער ג'נרה ממליץ על ההחלקה האורגנית כאופציה להחלקת שיער ללא שימוש בפורמלין או גופרית, ללא ריחות לא נעימים וללא עשן במהלך השימוש במחליק השיער. השיטה מתאימה לכל סוגי השיער, מטפלת גם בשיער טבעי ומעניקה מראה טבעי, איש לא ינחש שלא נולדתם עם שיער חלק טבעי. התוצאות עמידות גם בעת רחצה בים או בבריכה.

עגלת הקניות שלך ריקה