החלקת קרטין - רוצים שיער חלק וזוהר?

חולמת על שיער חלק? עם החלקת קרטין ניתן לבצע החלקה לשיער באופן זמני או באופן קבוע, הטיפול מתאים גם לשיער צבוע ופגום.
בשנים האחרונות הגיעו לישראל כמה טכניקות של החלקת שיער, ישנה החלקת שיער יפנית, החלקה ברזילאית והיום גם החלקה עם קרטין.

מהי אם כן שיטת ההחלקה המתאימה לי ביותר? האם כל החלקת שיער תביא לי את אותן התוצאות? מה הכי טוב לשיער שלי? בריאות השיער ומראה השיער חשובים לנו מאוד, לכן, נקדים ונכין שיעורי בית לפני ביצוע ההחלקה, אצלנו בסלון עיצוב שיער 
Jenara תוכלו למצוא מידע שימושי על החלקת קרטין ועל מידת ההתאמה של הטיפול לשיערכם.

 

 

למי זה מתאים?

 

טיפולי החלקת קרטין מתאימים בעיקר לבעלי שיער צבוע (שיער שעבר פעולה כימית), לשיער טבעי יש מעטפת מגן בלתי חדירה, החלקה של שיער טבעי שלא עבר כל פעולה כימית תתבצע בטכניקה של החלקה יפנית. בעבור שיער צבוע הקרטין מתאים אך חשוב לציין כי התוצאות זמינות, יהיה צורך בחזרה על הטיפול לעתים קרובות. הצוות המקצועי של ג'נרה מקפיד להתאים לכל אחת ואחד את טיפול ההחלקה המתאים לו ביותר.

 

 

סוגים של החלקות שיער עם קרטין

 

 

מעצבי השיער מציעים היום כמה סוגים של טכניקות להחלקת שיער, תחת הקטגוריה "החלקת קרטין" תוכלו לקבל סוגים שונים של טיפולים להחלקה ושיקום השיער. היום כבר אפשר בטיפול אחד גם להחליק את השיער וגם להזין ולשקם אותו.

 

 

החלקה קבועה עם קרטין

 

מדובר בטכניקת טיפול המסוגלת לשנות את מבנה השיער לצמיתות (החלקה אלקאלית), הטיפול אינו מתאים לבעלי שיער רגיש או שיער פגום, החומר עלול להיות אגרסיבי יתר על המידה בעבור שיער עדין או פגום.

 

 

החלקה חצי קבועה עם קרטין

 

 טכניקה זו מתבססת על שימוש בחומציות גבוהה ללא חומר משמר, הטיפול מתאים ובטוח לבעלי שיער יבש ופגום. השימוש בחומציות הגבוהה מבטל את הצורך בחומר משמר, מומלץ לאלו שאינם מעוניינים להשתמש בפורמלין.

 

 

החלקת קרטין זמנית

 

טיפולי החלקה זמניים מתבצעים בעזרת חומר משמר, התוצאות מדהימות! ככל שנשלב ריכוז גבוה יותר של חומר משמר כך התוצאות תהיינה מדהימות יותר. חשוב לציין כי מדובר בחומר עם רמת רעילות, יש לוודא כי הטיפול מתבצע על ידי מעצב שיער אמין, אחראי ומקצועי.

עגלת הקניות שלך ריקה