מסכת קרטין - איך משקמים שיער?

המילה האחרונה בתחום עיצוב וטיפוח השיער היא מסכת קרטין להזנה ושיקום השיער. הסביבה העירונית חושפת את השיער לאוויר מזוהם, אוויר יבש של מזגנים, מים עשירים באבנית, מוצרים לטיפוח השיער עם ריכוז גבוה של כימיקלים מזיקים ועוד, גם אלו שאינם עושים כל שימוש בתכשירי עיצוב  שיער או אמצעים לעיצוב השיער בחום (מייבשי שיער, מחליקים ומסלסלים), זקוקים למסכת טיפוח להזנת השיער.

עם מסכת קרטין איכותית יש לכם הזדמנות להזין את שיערכם ולשקם אותו שיקום עמוק, המסכה מומלצת במיוחד לבעלי שיער בעייתי או שיער פגום. המומחים של סלון עיצוב Jenara בתחום השיער ממליצים על מסכת קרטין כתכשיר בעל יעילות מרבית לשיקום השיער.

כיצד פועלת המסכה?

הקרטין הוא החומר ממנו עשוי השיער, ריכוז הקרטין במסכה מאפשר עיטוף של השיער בשכבת הגנה השומרת את כל הרכיבים המזינים קרוב לשיער, כך נהנה השיער מהזנה מלאה ושיקום מלא. מסכת הקרטין מומלצת ונחוצה לשיער ממש כמו שימוש בקרם פנים לטיפוח עור הפנים. שימוש קבוע במסכה יעניק שיער רך, מלא ברק ונוח לעיצוב.

איפה אפשר לרכוש מוצרי קרטין לטיפוח השיער?

את המוצרים האיכותיים ביותר לטיפוח השיער תוכלו לרכוש אצל מעצבי השיער המובילים, סלון עיצוב שיער ג'נרה מקפיד לעשות שימוש רק במוצרים איכותיים מובחרים מבוססים חומרים בריאים לשיער. ניתן לרכוש מוצרי קרטין לטיפוח השיער יחד עם טיפולי החלקה לשיער, טיפולי שיקום ועיצוב שיער או ללא. מעבר לשימוש במוצרי טיפוח שיער איכותיים כמו מסכת הקרטין או  שמפו ללא מלחים יעניק לכם מראה שיער טבעי נהדר.

כדאי לדעת, קיימים היום טיפולי החלקת שיער באמצעותם תוכלו ליהנות ממראה שיער חלק ובריא ללא שימוש בכימיקלים מסוכנים. אם תמיד חלמתם על שיער חלק במראה טבעי קיימות היום טכניקות החלקה שלא יורדות בחפיפות, טכניקות המעניקות שיער חלק ומבריק במראה בריא לצמיתות.

מתי כדאי להשתמש במסכת קרטין?

ממש כפי שאנו משקיעים בטיפוח עור הפנים עם מסכה וקרמים איכותיים כך גם עלינו להשקיע בטיפוח השיער. אנו חושפים את השיער בכל יום למזג אוויר חם וקר, כבישים סואנים, אוויר מזגנים יבש, כימיקלים, מכשירי עיצוב וייבוש, תכשירי עיצוב ועוד, אין זה פלא כי השיער שלנו מסיים את היום עייף, שבור ונטול ברק. הדרך לחזק את השיער, להגן ולשמור עליו בריא ומבריק היא שימוש קבוע במסכת קרטין יחד עם שמפו ללא מלחים, המסכה מומלצת לשימוש אחת לשבוע לפחות.

 

עגלת הקניות שלך ריקה